A hoteleknek nagyon sokat számítanak az online értékelések a mai világban, hiszen az utazók 95% tekinti meg az online értékeléseket útja előtt, előszeretettel elolvassák a reviewkat. A kitűnő online jelenlét elengedhetetlen ahhoz, hogy szállóvendégekkel, fizetős kliensekkel töltsék meg a hotelek a szobákat.
Nagyon sokat nyom a latba a Yelp-en, Facebookon, vagy Google-ön keresztül leadott értékelés is, de az utazók még mindig leginkább a TripAdvisor értékelést preferálják az előzőekhez képest: így a TripAdvisor a világ legnépszerűbb utazással foglalkozó websiteja. Havonta 455 millióan látogatják, és sokat segít ennek a már amúgy is hatalmas (évi 545 milliárd dollárra rúgó) iparágnak.
Ahhoz, hogy egy Hotel jó értékelést kapjon a TripAdvisoron, értenünk kell annak rangsorolási metódusát.
És miket vesz figyelembe az algoritmus?
A Tripadvisor népszerűségi algoritmusa legutoljára 2018 márciusában kapott egy nagyobb frissítést, amelyben az igazságosságot tartották szem előtt a fejlesztők. Az algoritmus jobban figyelembe veszi a hosszú távú jó teljesítménnyel azokkal szemben, akik csak néhány hónapig hasítanak. Így talán még pontosabb eredményeket lehet kapni a helyekről. Az algoritmus fő szempontjai: a minőség, az értékelések száma, és a korábban (időbeliséget figyelembe véve) leadott teljesítmény.
Amennyiben Budapesten nyaralna, és még nem találta meg a tökéletes szállást, akkor nézze meg a Szőnyi Hotel Budapest *** Superiort, amely egy kitűnő Tripadvisor értékeléssel rendelkező szálloda Budapesten.